Friday, December 23, 2011

last hangout with them :(

oh guys, i'm gonna miss all of you . yaa, thatz right , itu last kita hangout. i wonder when we can meet again? seriously aku sedih gilos plus happy teramat la. bermula dari keadaan yg agak kabut tapi lepastu semua okay. hah wat dedor je. ziera, kimah,wafa,syaza , zuleq and aku je yang ada.
aku agk awkward bila jumpa korang. ha3 tak ada modal sangat nak di jadikn bahn lawk. tapi for sure gossip ader jea~  firstII kita sampai pon dah jumpa MR.Z yg cukop famous kat sekolah tuh. ehew, dia sangat weird. haha da mcm spy dia da.. bengang la kalau2 dia kenal. then, after penuhkn perut and solat , we goes to the bigcinema. tengok movie ' Suatu Malam Kubur Berasap' oh it was so bored damn!  boleh la lawk~ hehew . act nak tengok alvin & the chipmunks. ya itu sure best. nak tau x? nak tau x? Mr.Z with his friends pon ada.. ohman! hohow x sanke la wok. pastukan kami semua duduk dekat sit yg ke2. omaigod! tak ke lenguh leher mak? XP . oh kejam nya orang tu bagi sit depanII! 

yaa enough sampai sini, aku dah ngantukk . cube tgk time aku post .. haha dah pagi weyh. k bye all readers. hope you loike this. :)

No comments:

Post a Comment